Pastel de cacao e laranxa para Nicolás

Sigo a darlle voltas ao formato dos vídeos, sen atopar unha fórmula que me convenza. Parte da culpa tela ti, que me tes dito que che parece ben o que fago, que é moi cercano. Como son voluble de espíritu e feble ánimo, fas que perda toda determinación para buscar novos plantexamentos. Pero tamén son orgulloso, e se dixen que cambio, cambio. Pode que un reality show sexa o que busco porque, no fondo, o meu desfrute na cociña está no día a día. Sigo a darlle voltas…

O pasado 24 de novembro foi o cumpreanos do meu sobriño Nicolás e aproveitamos a ocasión, Roi e mais eu, para prepararlle o pastel de cacao e laranxa de Gordales con guindillas. Esta é unha combinación clásica. Tan clásica, que dan ganas de tomar o afternoon tea.

5 Responses to “Pastel de cacao e laranxa para Nicolás”

  1. Montrovita Says:

    Moi ben! Así me gusta, que fagas do teu sobriño un bo pasteleiro.

    Moitas grazas pola tarta, estaba boísima, pena que a Roi non lle gustara…

    Un bico.

  2. Ana Says:

    Qué emoción ver el vídeo, Rodrigo. Gracias.

    Si estás empeñao en cambiar, adelante. Es legítimo aspirar a la belleza impecable de los planos de Ang Lee. Pero que sepas que tú ya logras transmitir, a ese nivel, todo lo hermoso de comer y cocinar.

    Un abrazo.

  3. Rodrigao Says:

    Si, oh! despois do traballiño que nos deu. Bicos.

    Ana, Ang Lee queda fuera de mi alcance. No son los planos lo que busco, sino la historia, así que sigo buscando y cada vez acercándome más a lo que quiero. Gracias por el comentario. Bicos.

  4. Andrés Says:

    Enhorabuena por el vídeo, es precioso…

    Mientras sigues buscando continúa regalándonos cosas como éstas y todo lo que se te ocurra… que lo otro ya aparecerá.

    Por cierto, habláis de Ang … quién??? ;)

  5. Rodrigao Says:

    Muchas gracias Ándres. Los niños pequeños son muy agradecidos, no se preocupan por la cámara y se comportan como siempre.

    Áng-eles??? XDDDD un abrazo!

Leave a Reply