Poznan: O bar do leite e um restaurante

Polonia é um pais de pataqueiros. Isto deve de explicar esta estranha conexão que levo experimentando quase um ano com esta gente.


Poznan: Do bar do leite ao restaurante

Cheguei de Londres com fame neghra e Joanna aproveitou para me levar a um bar de leite, que são lugares para gente de poucos recursos, nos que comer por pouco dinheiro num lugar decente.

Pola noite ceamos num restaurante onde comprovei o gosto dos polacos polos sabores azedos, no zurek, essa sopa feita preparada com uma base de farinha de centeio fermentada, e o bigos, com col fermentada e carne, da que se diz que melhora deixando-a repousar dias.

Foram as duas únicas vezes nas que não comemos na casa, onde fui sequestrado a ultima tarde em Poznan, e que foi onde o passei realmente bem com Joanna, Kalina, Agata, Adur e companhia. Os vídeos, a próxima semana.

Tags: , , , ,

2 Responses to “Poznan: O bar do leite e um restaurante”

  1. José Luis Louzán Says:

    Non sei como resultaría pero tiña todo unha pinta xenial (ovos encapotados jejejeje… ocorrenseme varias cousas similares pero todas “de verán”)

    O que si vexo é que o costume das cevexas XXL extendese dende Alemaña cara Polonia… tremenda “pinta” a que tiñas o teu carón jeje

    Unha visita interesante esa que estas a facer… moi interesante….

  2. Rodrigao Says:

    José Luis, estas cervejas eram imprescindíveis para sacar fora o espiritu eslavo :P

Leave a Reply